söndag 24 oktober 2010

Skönaste Ballys skorna på

I fre tog jag och gumman en promenix till den berömda Skedloskylten när vi var ute i Njurunda. Skedloskylten är ingen vanlig skylt för mig utan den påminner mig om vilka underbara vänner jag har haft runt omkring mig. En nära vän som jag inte träffat på evigheter Sara bodde några hus nedanför mig, hur många gånger vi promenixade till skylten är nog omöjligt att räkna.
Jag hoppas att gumman hittar en sådan bra vän som Sara var, om hon gör det så kommer hon aldrig att känna sig ensam.
Innan vi for till pärona tog vi en sväng upp till Hemmanet för att checka läget på tomten, nu känns allt så verkligt..huset är borta, det börjar att röra på sig.

Vi blev kvar i Njurunda hela kvällen och käkade goomiddag hos pärona, Tobbe var också där och gjorde mig väldigt avis när han berättade att han bokat resa till Thailando. Hur skönt är det inte att åka iväg några veckor från kylan och komma hem dagen före julafton?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar