söndag 3 oktober 2010

Jag är en tönt...

älskar att kolla på Everwood, imorse satt jag fastklistrad framför teven. Nu funderar jag starkt på att fixa hem alla avsnitt så jag kan kolla flera avsnitt efter varandra så jag slipper vänta..

Här hemma mår vi bättre, konstigt att en förkylning kan sitta i så länge.
Gumman är fortfarande förkyld, måste vara så jobbigt att vara förkyld och inte kunna snyta sig när man känner för det.
I torsdags var vi på BVC, gumman skulle få sin första vaccination..P jobbade så jag fick gå dit själv, gick bra. Men uscha vad jag har oroat mig, jobbigt att se vår lilla älskling ledsen. Gjorde riktigt ont i mig när hon var så ledsen och det kom några tårar.
Som tur var fick hon aldrig någon feber.
Gumman växer på bra, 4600g och 56 lång. Hon börjar att bli stor, tiden går så fort.

I fredags var jag hem till Jennie på Meandi party, blev lite handling....blev mera från Cecilia Blankens kollektion..kunde inte låta bli, trycket med mopsar är ju såå himla gulligt. Jag älskar mopsar och har velat haft en mops sedan jag var liten..får nog nöja mig med gummans kläder.
Var en riktigt trevlig kväll med trevliga brudar. En av tjejerna Erika var gravid och skulle få sitt andra barn i feb, blev nästan lite sugen jag också på en till:-)

Blev ingen v50 för oss..familjen cirkus bestämde sig tillslut för en svart Audi a4.
En fin 07, känns skönt att slippa fler banklån än det vi kommer att ha på huset. På husfronten så börjar det att gå lite framåt, till veckan ska huset på tomten rivas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar