lördag 16 oktober 2010

Mössan är på

när Marion sover..hon har olivolja i hela hårbotten. Hon har fått jättemycket skorv. Några tjejer på babysången hade gjort så på sina barn så då testar jag väl också.

Igår var jag och Alex på några loppisar och kollade runt. Hittade några gobitar som jag har tänkt att visa för P.
Sundsvalls utbud är väl kanske inte det bästa direkt..vi var på en mitt emot tågstationen och det var bara en massa skräp.
Vill åka till loppisen i Svartvik, har fått för mig att den ska vara riktigt bra.

Torsdags bjöd vi Em och Niklas på middag, P gjorde flygande Jacob. Var riktigt gott, godare än jag minns...tyckte det var riktigt elakt när jag var barn.
Alltid lika roligt att ha Alnöborna på besök:-)
Åre resa blev bokad samma kväll, ska bli riktigt roligt att åka dit och mysa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar