onsdag 27 oktober 2010

Rihannabyxor och gossedjur köp..

blev det idag. Byxorna "Rihanna" köpte jag på Cubus, älskar mjukisbyxor..dom här haremsbyxorna kommer att bli perfekta hemma mysbyxor. Egentligen tänkte jag köpa leopardmönstrade men för en gångs skull så tänkte jag på vad P tycker om just det mönstret och köpte de andra istället.
Gumman fick två gossedjur som hon verkar gilla jättemycket och somnade med i sängen.

Idag har jag inte gjort mycket..promenixat och lånat ut bilen till Alex och Johan. Alex och Johan har mycket roliga saker att se fram emot och jag längtar tills att Alex hör av sig så jag får höra hur allt gick idag.

Imorgon kommer älsklingen hem, yiippppiiiii
Den här gången han varit borta har gått jättebra, vi har haft det jättemysigt här hemma. Känns underbart att vara frisk igen, nu vill jag inte vara sjuk på bra länge.

Den 27 nov ska vi på 30 årsfest med gangstertema, har tänkt att jag ska vara en 30-talsbrutta. Har en bild framför mig hur jag ska se ut, men jag måste ut på jakt efter en boa och en sådan där grej man stoppar en cigarett i.
Är så roligt med 30 årsfester, jag och P får fixa storfest när vi flyttar in i huset. Vi får fira 63 årsfest eller nått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar