söndag 31 oktober 2010

Galej på Alnö hos finaste Em

Em hade fixat till det jättefint med Halloweenanda igår i den superfina lgh:en som hon och Niklas bor i. Hon har fått till lgh:en så bra bla genom att tapetsera själv i vardagsrummet!! Inte alla som klarar av det så fint som hon har gjort utan utbildning.
Malin hennes syster hjälpte henne med Halloween dekorationerna. Malin är otroligt duktig, när...om P och jag gifter oss så vill jag att hon ska hjälpa oss med dekorationer och fina inbjudningskort.

Tillbaks till galajet så var det jättetrevliga tjejer supergod mat, en perfekt kväll helt enkelt:-)
Tiden gick alldeles för fort, när vi andra skulle fara hem så drog singelpartytjejerna Lotta och Joselen ut på krogen. Hoppas ni hade skoj brudar och mår bra idag:-)

Em är en väldigt bra vän som jag är jätteglad att jag har lärt känna, sprallig och pratglad:-)
Jag och P har tur att vi har Em och Niklas som vänner.
Em och Niklas träffades genom mig och P, vi drog ihop en middag hos oss och på den vägen är det..är så glad att det klickade.
P och Niklas har känt varandra länge och spelat amerikansk fotboll tillsammans i Flames.

Pöss på dig finaste Em, hoppas att din födelsedag och middagen igår blev som du hade tänkt dig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar