måndag 25 oktober 2010

Väntar på Montazami


och brygger mig en till stor kopp te, är så kallt här hemma när inte P är här och fiser upp värmen...längtar efter dig älskling!!!!
Ska bli roligt att se Montazami igen, tycker hon är härlig:-)

Idag har jag och gumman varit på babysång och långprommis, har inte riktigt insett att det är snart nov och fattar inte varför det ska vara så kallt?
Kan lika gärna vara vitt utanför fönstret imorgon när jag vaknar..Det här året har gått så otroligt fort och är det bästa året någonsin. Älskade Marion gjorde mig och P till päron som är det allra bästa med hela året såklart. P:s och min underbara Karibienkryssning är det nog inte mycket heller som slår.
Dessutom tror jag att nästa år kommer att bli ett riktigt bra år också, bli husägare till ett nybyggt hus...i löv it!!
Inte trodde jag för några år sedan att jag skulle ha det så här underbart bra, trodde det endast gällde andra inte mig.

Lägger ut en bild på fina loppisfynd, tror tjejerna ska ha en till loppis innan jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar