tisdag 26 oktober 2010

Prommis runt Sidsjön

blev det med Sara och Alexander idag, var mysigt väder men vääldigt halt. Tänk om man skulle halka och tappa greppet om vagnen, vill inte ens tänka den tanken..då skulle jag inte våga gå ut på hela vintern.
Igår blev det såklart Hollywood fruar här hemma på teven..den där Isabell är hon ett skämt eller? Från Robinsson till snorrik...hur kan det komma sig? Varför har hon gjort så äckliga läppar? Måste det alltid vara så extremt? Är det inte för varmt med päls där hon bor?
Här sitter jag och stör mig på henne men kommer
ändå sitta klistrad vid teven nästa mån, dubbelmoral? Men vill ju inte missa underbara Montazami, hon borde få ett eget program och 1 tim programtid.



2 kommentarer:

  1. Ha ha, har inte kollat den här säsongen men skulle jag göra det är det enbart för Maria "toffsar" Montezami. Så härlig! Får hon en timme själv i rutan ska jag kolla, innan dess håller jag mig nog borta;)

    Härligt med prommis, det längtar jag efter. Men om drygt en och en halv månad ska här rullas barnvagn och gå av gravidkilon!!! Kram på er

    SvaraRadera
  2. Om vi har tur så kanske det kommer ett program bara med henne:-)

    Tror inte att du kommer att behöva gå bort så mycket, det lilla du har gått upp lär ju försvinna av sig själv. Din lilla ärta;-)
    Förstår att du längtar efter att kunna gå på prommis det gjorde jag också sjukt mycket både på slutet av graviditeten och första veckorna gumman var född.

    Pöss påre

    SvaraRadera