tisdag 19 oktober 2010

Tänk att

gumman varit så liten. Har suttit och kollat på kort i kameran, tiden går så fort och man märker inte att hon växer så snabbt som har gjort.
Älskade lillskrutt.
Idag har vi promenixat runt Sidsjön med Sara och Alexander, perfekt väder hade vi. Måste passa på att gå runt sjön jättemycket innan snön kommer, hörde av någon att det kanske skulle snöa i Stockholm på tor...då borde det väl sätta igång här också närsomhelst.
Ska bli roligt att se hur vagnen funkar i snö, tror inte att det kommer att bli något problem.

Har fyndat en korgstol för 50 kr på blocket till gumman, ska måla den vit har jag tänkt och lägga i en fin dyna. Nu har hon 2 möbler till sitt blivande rum:-)
Nu ska jag bara hitta varsin korgstol till mig och P, när jag gör det kommer jag att bli väldigt nöjd. Känns nästan omöjligt att hitta 2 st i gott skick.
Där vi brukar ha musikcafe med fritiden har dom 3 st korgstolar, man kanske kan försöka göra ett byte:-)
Hojta gärna till om ni ser eller har 2 korgstolar till salu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar