torsdag 21 oktober 2010

Veckans fynd..

gjorde jag idag, shoppade ny vinterjacka för 219 kr. 20% rabatt på vinterplagg på h&m och jag hade 100 kr i bonuscheck , kunde inte ha blivit bättre.
Nästa fre 29 okt har h&m vip-shopping/frukostshopping i Sundsvall, då får man 20% rabatt på hela sortimentet och kunderna blir bjudna på frukost. Man kan anmäla sig på
hmclub.se@hm.com Först till kvarn..finns bara ett begränsat antal platser.

Finns så mycket fint på stan, kanske att P och jag har tur och vinner på alla triss vi börjat att prenumerat på...jag som alltid snackar om att vinna på triss hehe;-)
P:s bror Magnus säljer sådana prenumerationer åt sitt rugbylag.
Bara att hojta till om någon mer är sugen på att prenumerera:-)

Imorgon ska jag och lilla familjen åka till Hemmanet, promenixa runt och kolla in området och se hur tomten ser ut utan hus. Tomten kommer nog att se väldigt stor ut.
Efter det ska vi till pärona och mysa/käka middag, längtar jättemycket efter dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar