söndag 9 oktober 2011

110808

Var inte bara finaste familjen Fjälls 3 års dag som gifta utan också den dagen vi fick reda på att Marion skulle få ett syskon i april.
Det blev en stor överraskning både för mig och P då jag käkar p-piller. Vi måste tydligen matcha så bra att p-pillrena var för svaga;-)
Den här början på graviditeten har varit väldigt annorlunda jämfört när jag väntade Marion. Har mått riktigt illa och humöret har inte varit på topp. Är så glad att P står ut med mig;-)
Med Marion mådde jag också illa men inte på samma sätt som den här gången och mitt humör var i stort sett detsamma.
Kanske inte det ultimata att må dåligt och samtidigt passa en busig 1-åring som det är 110 på heela tiden.
Men ska inte klaga är så otroligt lycklig, stolt över min underbara familj och är så otroligt glad att P är min.
Jag har världens bästa liv, det kunde jag inte i min vildaste fantasi tro för 4 år sedan.

Trodde att det livet jag har idag var för alla andra och inte mig, så fel jag hade.

9 kommentarer:

  1. Å va roligt!! Grattis till hela familjen!!!

    SvaraRadera
  2. Förstår inte varför det blev "anonymt" jag ville ju inte gratta er så! Grattis igen!

    SvaraRadera
  3. Blev lite nyfiken på vem du va;-)

    SvaraRadera
  4. Åh, vad kul Tess! Ett stort grattis! Varma kramar.

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt! Och då blir det ju 1,9 år mellan barnen va? Precis som jag har! Kommer gå strålande!! Åh vad jag blir glad för er skull. Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket T:-) Stor kraam

    Helt rätt Eva 1,9 mellan barnen:-) Tänkte faktiskt på dig när vi fick reda på att jag var gravid. Ni verkar ha det så mysigt och era barn är så gulliga med varandra.
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Vad roligt! Grattis! :)

    SvaraRadera