onsdag 12 oktober 2011

Sovrummet

Nu blev korten i lite fel ordning..Det här första kortet är när man står i sovrummet och kollar ut mot sovrumsdörren och dörren till vår walk in closet. Mot den lilla väggen ska vår säng stå
Det här är det första du ser om du någon gång kommer att stå i dörröppningen in till mitt och P:s sovrum. På den här sidan av väggen ska vi förmodligen ha en byrå och hänga något fint ovanför den lilla byrån:-)
Det här blir utsikten från sängen, man kan se vatten men det syns inte på den här dåliga bilden
Här står P i badrummet på övervåningen.
Här står P och kikar in i vår tvättstuga på nedervåningen och står i dörröppningen på ett av 4 sovrum.

Innan vi var till huset idag så hade jag en tid på mvc i Kvissleby, känns himla bra i Kvissle mycket bättre än i centrum som jag tillhörde när jag väntade Marion.
Fick ta femtielva blodprov skönt att det bara är en gång, sticken man gör i fingret på senare besök känns ju inte ens.
Idag bokade vi tid för ultraljud den 22 nov...Vart tar tiden vägen den här graviditeten? Med Marion kändes det som evigheter till ultraljudet.
Vi som pratat att jag skulle boka in ett ultraljud i vecka 14 som jag går in i på lördag men kan nog vänta till 22 nov som det snart är.

1 kommentar:

  1. Hej Therese!
    Åh vad kul att du redan nu är peppad :) Du kan skicka en intresseanmälan till info@mbcsundsvall.se så kommer jag höra av mig när det är dags att anmäla sig till vårens klasser!

    SvaraRadera