tisdag 25 oktober 2011

Dollarstore...


Idag tog jag och Alex med oss kidsen på en promenix till nyöppnade Dollarstore...vet inte om det var en sådan bra ide att gå dit på öppningsdagen..kryllade av folk och var proppfullt i den stora butiken.
Märktes att jag var hungrig på mitt inköp..mest godis:-) En bok till gumman för 10 kr , 6 jättefina gröna kaffekoppar med prickar för 2o kr var mina bästa köp för dagen.

Jag är lite konstig.. gillar verkligen att gå i sådana butiker bara för att kolla runt och kanske göra något enstaka fynd.
Kmart i Usa kan jag gå i flera timmar och bara kika.

Imorse rensade jag ur gummans byrå och blev lite ledsen över alla fina kläder som hon har växt ur , ledsen för att tiden går så fort och jag kommer knappt ihåg att hon har varit så liten..dessutom är det ju trist att lägga undan alla fina kläder...hoppas lite extra idag på att det är en Ruth Edieh som ligger i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar