måndag 17 oktober 2011

Varm jacka i vinter

är ett måste. Den här vintern kommer jag att vara större än när jag väntade Marion så min Fjällräven i xxxxxxxs kommer inte att funka..det gjorde den inte heller när jag väntade Marion men tjurig som jag är så använde jag den ändå.
Men eftersom jag är så frysen så blir det till att köpa en ordentlig och varm jacka. Mina bästa köp någonsin på varma jackor är min Canada Goose jacka som jag köpte när jag bodde i Stockholm för ca 100 år sedan och ligger nerpackad i en kartong någonstans... och min Fjällräven som har några år på nacken.
Funderar nu på att köpa en Canada Goose Trillium den svarta på bilden ovanför.
Den Röda jackan Montebello får nog vänta till nästa vinter då jag hoppas på att alla mammakg är borta;-) Snygg är den i rött tycker jag.




2 kommentarer:

  1. Snygg jacka! :)
    Själv är jag fortfarande frussen efter dagens lek :p Nästa gång åker tjockjacka på!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den:-)
    Samma här sitter med filt och jättestor tekopp.
    Supernice att träffa dig och V idag, gumman blev ju tokförälskad i dig:-)

    Pöss

    SvaraRadera