måndag 17 oktober 2011

Tapet istället för kakel

i köket har vi bestämt oss för.
Den här tapeten från Pip studio blir det till att börja med.
Vi var så säkra på att vi skulle ha vitt kakel men istället för att knacka kakel och spackla osv om man får för sig att byta så blir det så mycket enklare att byta tapet och förmodligen mycket billigare.

Skulle vilja ha en snygg tapet i vår inbyggda garderob i hallen också, var sugen på rävdunge som Hanna Werning gjort i samarbete med Boråstapeter. Men blev lite besviken när jag såg den i verkligheten.
På mitt extrajobb i inredningsbutiken har min boss Gun tapetserat en skitsnygg tapet ifrån Rusta som jag också skulle kunna tänka mig, dilemmat med den är att kvaliten inte verkar vara så jättebra då tapeten rör sig? Grabbarna på bygget kanske har något tips på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar