söndag 2 oktober 2011

En härlig helg!

har det varit och fortfarande är. I fredags fick Marion följa med mig på en snabbvisit på "VIP" shopping på HM, tänkte inte gå först då jag hade apont i huvudet och Alex var hemma med sjuka barn.
Meningen var att Alex och jag skulle vara barnfria och bara strosa runt och mysa ..det får bli en annan gång.
Iallafall så gjorde jag ett ryck runt 8.30 snåret slängde in Marion och mig i duschen och hoppades på att huvudvärken skulle försvinna så fort att vi kom ut.
Värmen som slog emot oss när vi kom ut måste ha gjort susen för huvudvärken släppte.
Är ju inte det allra lättaste att ha lillfisen med sig inne i butiker så det blev bara shoppat lite snabbt till henne och fort ut förbi Waynes köpa kaffe och raka vägen till lekparken.
Vi hade tur och träffade på Signe och hennes pappa som lekte förfullt när vi kom. En stund senare kom Hilding med sin pappa och barnen lekte förfullt.
Blev en heldag i lekparken förutom en kort sovpaus hemma, P kom förbi och lekte så fort han stämplade ut från fabben.
Igår var jag på folkrace för första gången i mitt liv..Det var med jobbet och var faktiskt riktigt roligt. En av P:s barndomskompisars sambo kör en gammal volvo som en liten dåre..när jag såg henne blev jag riktigt sugen själv på att pröva.
När jag kom hem myste lilla familjen och njöt av varandras sällskap som det har blivit dåligt med på sista tiden då vi varit bortresta på olika håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar