måndag 24 oktober 2011

Dagens ros går till


Vi har en Brio go 2010 modell som vi köpte på Toddler innan dom gick i konka. Vi hade oturen att få ett chassi som skrapade upp lacken på ena sidan när den fälldes ihop.
Toddler kontaktades men inget hände förmodligen hade ägaren fullt upp med konkursen. Butiken stängde och där stod vi och visste inte vad vi skulle göra och månaderna gick.
Sökte upp Brios säljare för Norrland som var supertrevlig och sa att jag skulle ta in vagnen på jobbet ( babyproffsen där jag precis hade börjat att jobba extra ) Det enda jag hade var ett kvitto på att vi köpt vagnen inget mer...i normalt sätt så hade det nog inte gått lika lätt.

Säljaren var in på Babyproffsen för någon vecka sedan och sa till min chef Helena att jag skulle få ett helt nytt chassi.
Snacka om att jag blev glad när jag pratade med Helena idag:-)

Så ni som står i valet och kvalet mellan Brio och något annat märke vill jag bara säga att med Brio får man världens bästa service och Norrland har turen att ha en jättetrevlig säljare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar