tisdag 5 januari 2010

Andreas Fjäll världens bästa 30 år!

I sön fyllde Fjäll 30 år,vi börjar att bli gamla:-)
Kommer ihåg när vi gick på högstadiet och hade så himla roligt och en massa tok..när Fjäll höll på att skrämma ihjäl mig i mörkret på hembygdsgården, Klockarberget..Han hoppade fram ur mörkret och skrek rätt ut..Jag,Mike och en tjej som heter Carin trodde att han redan var hemma för han hade gått lite före oss..Trodde verkligen jag skulle dö av rädsla:-)
Det var alltid lika mysigt att vara hemma hos fam Fjäll på Klockarberget,vi var ett gäng som brukade tränga ihop oss på övervåningen och kolla på film.
Mamma Marianne tvingade Fjäll att lära sig alla landskap och vart dom låg på kartan och förhörde honom när vi var där:-)
Vi cyklade överallt, sjöng lemon tree i kör och hade varsin tacochips påse i näven och alla var livrädda för att Fjäll skulle cykla på någon och man skulle hamna i diket:-)

Finns så mycket jag skulle kunna skriva om bara Fjäll,det skulle ta minst en hel dag
Är så tacksam att jag har haft honom som vän i så många år och är så himla glad över vilken fin familj han har.
Det är tack vare honom och Flames som gjorde att jag träffade min älskade Peter

Idag är Fjäll eller Andreas som han heter gift med fina Jessi och har en dotter som heter Cleo världens finaste unge.Dom bor i Märsta,lite långt bort..tur att dom har ett sommarhus i Sundsvall:-)

5 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Hittade din blogg! Grattis, vad roligt!!!
    Lycka till med husvisningar & allt!

    SvaraRadera
  2. Tack Jannice:) Ja allt känns jätteroligt och bra.Har mycket spännande saker att se fram emot i år:)
    La ut bloggen idag på FB,nu när dom flesta vet att jag är gravid.

    SvaraRadera
  3. Heeej Tess!
    Va glad jag blir när du skriver så fint om mig och min familj i din blogg. Ja visst finns det fina minnen! Hehe. Å vart tog åren vägen? jaja man bir bara bättre ju äldre man är va?

    kram kram

    SvaraRadera
  4. Vi va ju till Israel tillsammans, det va stört! ;)

    SvaraRadera
  5. Jaa Fjäll vi blir bara bättre och bättre ju äldre vi blir,desutom har jag hört att 30 är det nya 20:-)
    Mmm Israel va STÖRT...Stina..raaa;-)

    Klart att jag skriver om er,ni räknas ju som en del av min familj:-)

    Kraam

    SvaraRadera