fredag 22 januari 2010

Äntligen fredag!

Skönt att snart den här jobbveckan är över, har varit mycket på jobbet och jag känner mig helt slut i huvudet.
Sedan gör det ju inte bättre att jag somnar sent på kvällarna, jag och Peter ligger och kollar på nya Dexter säsongen. Det är såå bra att vi kollar på 2 avsnitt åt gången...Så egentligen får jag skylla mig själv.

Antingen ikväll eller imorn ska vi gå och se snabba cash, mysigt med bio..Vi har tur som kan köpa lite billigare biljetter via Peters jobb, en lyxig förmån tycker jag.



Nu börjar alla mina kläder sitta tajt..Vill hitta några mysiga varma tröjor och koftor som är lite oversize, vart kan man hitta snygga såna då?

Tycker mest att det är sommarkläder som är i butik nu. Skitsnygga kläder verkligen, men inget som kommer att passa min lilla kerub kropp..Får vänta tills nästa sommar, då jäklar ska jag vara fit;-)

Hoppas att fastighetsägaren hör av sig om huset i helgen, hoppas också att mäklaren inte värderar för högt...

5 kommentarer:

  1. Ivarssons-pöjken22 januari 2010 kl. 17:53

    Men om det är riktigt jäkla bra så kanske ni kan kolla på två avsnitt samtidigt? :P

    SvaraRadera
  2. Jaa jag kommer alltid att vara din lilla älskade kerub Peter♥♥♥

    Hahaha Ivarsson:-) Längesen nu, hoppas att allt är bra med dig. Ska du med på bio imorn?

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för er! ;) Du får hålla mig uppdaterad! kram gums

    SvaraRadera
  4. Japp,vi kan väl höras i veckan. Kanske ta en fika?
    Kraam

    SvaraRadera