lördag 23 januari 2010

Therese♥Peter = Kärlek!!!

Igår kväll låg jag halvdöd i soffan och kollade på Lets dance, Peter skulle ut med några av boysen och dricka öl.
Jag har verkligen blivit som min mamma... såg slutet av Lets dance i sängen för jag var så trött ändå kunde jag inte somna riktigt. Låg på aga..när Peter smsade runt 02 var jag halvvaken och blev genast klarvaken och messade tillbaks. Låg och vred mig i sängen och lyckades somna till. När jag hörde en nyckel i låset och prassel av en påse från Kebab City inne i köket då tvär slocknade jag. Peter hade kommit hem välbehållen!!
Undra hur jag kommer att bli när Ralph blir tonåring???

I Peters sms stod det: Jag älskar dig och skiter i om du vaknar! Puss

Klart att det inte gör något att bli "väckt"av att få ett sånt sms av den man älskar mest av allt i hela världen.

Trodde aldrig att jag skulle hitta någon så bra som min Peter

2 kommentarer:

  1. Ni är så söta och jag är sjukt glad för att ni har hittat varandra:) Puss på er sötingar

    SvaraRadera
  2. Tack Jessi:-)

    Pöss på dig!

    SvaraRadera