onsdag 6 januari 2010

En sväng på Birsta



I dag mötte jag upp Johanna W för en fika på Waynes i Birsta.Vi satt och babblade mest om barnsaker..vagnar,vilken vagn man vill ha...passar hjulen som sitter på vagnen här uppe i norr när det är så mycket snö som det är just nu?
Jag vill ha en svart Bugaboo,såklart en av de dyraste vagnarna:-( Kan ju alltid drömma;-)
Johanna hade hittat en perfekt vagn till ett jättebra reapris..men när dom skulle testa att få in den i bilen så gick det inte..man vill ju inte behöva börja skruva bort saker för att få in vagnen i bilen..
När vi hade fikat klart så gick jag in på Lindex för att hitta en billig träningsbh...brösten dom bara växer och växer...tänkte köra ett spinningpass igår men kunde inte få på mig träningsbh:n..inte kan jag träna bara i vanlig bh..helst inte nu med dom groteskt stora meloner jag har...
Vill verkligen börja komma igång med spinningen igen nu när jag inte längre mår illa..känner mig SÅ otränad:-( Min stora motivationskälla är härliga Jessi..Hon är i topptrim efter sin graviditet med Cleo,hon är så himla fin:-)
Jag som inte ska handla just nu gick in en sväng på H&M....skulle jag inte ha gjort...hittade en superfin tunika för endast 99kr....åsså den blommiga oversizeskjortan jag kollat på i evigheter fanns i min storlek....vill verkligen HA...la undan tills imorn...Peter tycker skjortan är såå himla ful och skrattade åt den när jag visade den när vi var på stan för ett tag sedan.Skjortan är verkligen 80-tal...kan tänka mig att min mamma hade något liknande när jag var liten:-) Den går åt det oranga hållet,finns också åt det rosa hållet..men den är inte lika fin.Kan se mig själv ha på mig skjortan i Miami,solbränd och fräsch...:-)



2 kommentarer:

  1. Du är så söt! Har dock lagt på mig några kilo över jul men idag inhandlades broddar till löparskorna så nu kan jag ta upp löpningen efter nästan en månads paus...

    Vi älskar buggan MEN använder den inte i Sundsvall på vintern utan snöhjulen och då förlorar man ju funktionen med svängbara framhjul (ett måste enligt mig...). Men med vinterhjulen funkar det perfekt om man kan tåla att behöva "lyfta" vagnen i svängar!

    Puss och Kram på dig fina Tess

    SvaraRadera
  2. Jessi dom där julkilona syntes inte ett gram när vi sågs:-)
    Hoppas det går bra att springa med broddarna,ni har kanske inte så mycket snö längre?

    Bara att börja att spara till buggan,vill verkligen ha en sånn.

    Puss och kraam

    SvaraRadera