måndag 8 mars 2010

Det blev en Brio Go

Efter mycket velande mellan buggan och Brion så vann brion. Brion kändes faktiskt kanonbra med sittdelen och babyskyddet.
Liggdelen är brun och sittdelen och babyskyddet är svart. Det svarta babyskyddet är mycket snyggare än det bruna tycker jag.
Vi har verkligen haft tur som fick ett sånt bra pris på vagnen, flera tusen kronor billigare.
Peter såg nästan lite lustig ut när han provkörde buggan, den blev så låg för honom. Men inget illa talat om buggan, det är en kanonvagn.
Nu ska det bara införskaffas en skötväska...har spanat in en som jag vill ha..men den visar jag senare..
Träffade Linda på Toddler, så himla roligt. Vi har inte setts på evigheter och det var första gången hon träffade Peter live, det är skandal! Jag som vill att Linda ska bli gudmor åt vår lilla Ralph. Dags att börja träffas oftare!! Vi surrade så mycket så jag hann inte med när Peter köpte vagnen:-)
Tur att jag har en så snäll sambo som handlar åt mig:-) Peter sa att det var min förlossningspresent..Jag vet inte det jag Peter;-)

5 kommentarer:

  1. Åh va kul att ni köpt vagn, det är STORT!!! Brion ser jättebra ut och Peter är ju faktiskt lång så jag förstår att buggan såg lite lustig ut med honom;) Tror ni kommer vara jättenöjda, speciellt ser varukorgen fantastisk ut (något jag saknade från dag ett på buggan...)

    Ses snart! Kram på er

    SvaraRadera
  2. Tack för all hjälp och bra tips Jessica, och alla andra för den delen.
    Det är ju två riktigt bra vagnar och vi fick köpslå lite med varandra vad vi tycke var viktigast för oss båda två.
    När vi väl var bestämnda så drog jag kortet och skrev på medans Tessan var upptagen med att surra, så det verkligen blev av. =)

    Självklart kommer jag inte undan med vagnen som förlossningspresent, det var värt ett försök dock =).

    SvaraRadera
  3. Ja tack Jessi för all hjälp, guld värt:-)
    Tycker också att vagnen ser jättebra ut, efter testat handtagets olika positioner så funkar det väldigt bra.
    Tänk va mycket shoppingpåsar jag kan ha i varukorgen;-)

    Peter vagnen är en väldigt bra förlossningspresent...:-) Love Jo longtime din lilla tok.

    Pöss och kraam på er!!

    SvaraRadera
  4. Grattis till inköp av vagn! Nu börjar det kännas lite verkligare va? ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack Carina:-) Ja nu börjar det kännas verkligare och jag börjar bli riktigt pirrig i magen:-)
    Längtar tills jag får köra omkring med vårat underverk och vara världens stoltaste mamma.

    Kraam

    SvaraRadera