torsdag 11 mars 2010

Ludmilla barnmorskan..

Ringde imorse för att boka ett ultraljud hos Ludmilla. Trodde inte att jag skulle komma fram, var upptaget hela tiden. Bokning görs mellan mån-tor kl 08-09, efter många omringningar kom jag fram
Då visade det sig att hon var så fullbokad så jag blev uppskriven på en lista om det är någon som avbokar sin tid.
Kanske inte är meningen att vi ska få reda på vem som ligger i magen på mig förren Lill-Ralph ploppar ut. Att det ska bli en riktig överraskning:-)
Om det ploppar ut en liten kille kommer jag att bli väldigt förvånad, är så inställd på att det är en liten tjej.
Det skulle vara jätteroligt med en liten mini-Peter men lika roligt med en Lily-Marion. Alltså det spelar ingen roll:-) Det är jag som måste behärska min nyfikenhet:-)

Ha en bra dag!

6 kommentarer:

  1. Hahaha, du är så söt nyfikor! Även om jag i smyg är precis lika nyfiken :)

    Hemma nästa helg?
    Puss

    SvaraRadera
  2. Ja du är lika nyfiken och söt:-)
    Japp är hemma, kommer du hem:-)))))))))

    Pöss!!

    SvaraRadera
  3. Nyfiken och jag är samma sak. Tog reda på i vecka 18 första gången vem Cleo var och sen gjorde vi ju 3D-ul där de kolla extra noga (trodde ju inte på att det faktiskt var en liten tös där inne...) Så I hear you sister. Boka in en tid på Titutt då? När ni ändå ska ner hit i mars, de har ju öppet på lördagar;)

    Puss och Kram på er

    SvaraRadera
  4. Hihi jag åxå "Nyfiken och jag är samma sak" :-)
    Har kollat in Tittut, fullbokat den helgen vi ska ner. Men i slutet av maj ska vi ner igen på 70 årskalas så då funderar jag på att boka tid:-)

    Pöss å kraam

    SvaraRadera
  5. Va det 2D/3D/4D Ultraljud Guld ni gjorde?
    45 min 1500kr?

    SvaraRadera
  6. Va det 2D/3D/4D Ultraljud Guld ni gjorde?
    45 min 1500kr

    SvaraRadera