måndag 29 mars 2010

En rolig helg!















































I fredags åkte jag Peter och Tobbe ut till pärona med pizzakartonger och kollade på hockeyn, skitmatch!!!


Roligt var det att träffa mamma och pappa.


Lördag var det äntligen dags för Fjälls 30-års fest, vi bilade ner med Pirre.


När vi kom fram till Rymdgatan bjöds det på jättegod buffe, åt så jag var proppmätt hela kvällen:-)


Var såå roligt att träffa alla gamla vänner på en och samma kväll, vet inte hur längesen det var vi alla träffades samtidigt. Mike vet jag inte när jag träffade sist så det var nice att träffas och höras hur livet var med honom. Håller tummarna stenhårt på att han får ändan ur vagnen och fixar det vi pratade om;-)


Peter hade det jätteroligt och pratade gamla fotbollsminnen med gamla lagspelare. Nästan hela Arlanda Jets var på festen.


Tänk att dom här killarna som spelar en så hård sport är så mjuka och trevliga när man träffar dom, det tycker jag är härligt:-)


Vi kom inte i säng förren efter 04 så vi var väldigt trötta igår. Peter mådde inte alls bra och var väldigt bakis...När vi skulle käka innan hem färden fick P knappt i sig någon mat. Pirre körde hela vägen hem. När vi nästan var framme i Sundsvall så piggnade P till nästan för mycket och satt och sjöng i baksätet..:-)

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!

    Har faktiskt en lgh till er ;) Kom in en uppsägning idag! 3a på repslagarevägen 4, 82 kvm! Ledig from 1/6. Det är ju min bonussyster Linda som bor där nu och ska ska flytta till hus.

    Kanske dags för en fika? Kan ju höra med fru Olsson oxå ;)

    Kraam!!

    SvaraRadera
  2. Hej babe!!

    Låter mycket intressant:-) Vi ska på visning på ons ett jättefint hus i Fagervik..Men om det blir för dyrt så är vi nog vääldigt intresserade:-)

    Jaa en fika vore på tiden:-) Jag kan närsomhelst! Träffade Alex på stan idag så skönt att ha er båda i samma stad nu:-)

    Kraam

    SvaraRadera