tisdag 9 mars 2010

Kan inte säga det här för många gånger....

Jag har världens bästa sambo. Idag när jag kom hem från en jobbig dag på jobbet så står mina favvo snittblommor på köksbordet och det ligger en tröja där och väntar på mig ( Inte världens bästa fotografi men ni ser vad jag skriver om:-) )
En jättefin liten Diesel tröja till Ralph, han/hon är redan en bortskämd ögonsten av sina föräldrar.
Vilken vardagslyx:-)
Nu ikväll blev det en sväng ut till Bergeforsen och Peters bror Uffe och hans två söta roliga döttrar Mira & Meja.
Arne, Peters pappa kom förbi efter en tur på längdskidor. Han skjutsade hem mig och vi kollade på hockeyn som Timrå vann:-)
Peter som jobbar natt fick åka direkt på jobbet och lyssna på matchen via radio.

Längtar efter dig älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar