tisdag 2 mars 2010

Glömde att berätta....

att finfina Bergqvist fyllde hela 23 år i onsdags så jag bjöd henne på en fika i sön. Var tänkt att vi skulle gå på Waynes men dom stängde redan klockan 18??? Why?? Ha öppet längre på helgerna Waynes!! Jag som ville ha en älskad bagel med creme cheese och oliver, lovely!!
Blev Barista istället med härliga Sara i kassan:-)

Återigen till födelsedagsbarnet som är en väldigt underbar tjej.
Vi lärde känna varandra sommaren-08 när vi jobbade på Trygg-Hansa tillsammans. Det bästa med det jobbet var att jag träffade så underbara vänner.

Hon har två bebisar..hennes 2 små illrar...Japp hon har illrar till husdjur:-) När vi jobbade tillsammans hade hon ett stort kort sin dataskärm med en råtta trodde jag först:-) Icke det var en iller...såg faktiskt när jag vågade gå närmare att det mycket riktigt inte var en råtta på bilden.
Hon hade alltid sin aromatburk, dagens ST och frukostmackor på sitt skrivbord, förberedde dagen väl:-)

Therese som Bergqvist heter har hundra bollar i luften med plugg, jobb och husvisningar/husbygge.

Hon är en undangömd 30 åring i en 23 årings kropp:-) Trodde verkligen inte att hon var 8 år yngre än mig. När jag tänker tillbaks hur jag var för 8 år sedan och jämför med Therese så är det natt och dag:-)
Jag är väldigt glad att hon inte är som jag var för då hade vi nog inte umgåtts alls, hade inte orkat att hålla en partyprinsessas tempo idag:-)

Stort grattis igen Therese!! Kraam

2 kommentarer:

  1. Du är ju för underbar vännen! Sitter här och skrattar för mig själv! Haha.. Hade helt glömt bort den sedvanliga fikan bestående av aromatmackor den sommaren + tidningen ;) Haha!!

    Tack ännu en gång för fikan! =)

    /Kramar från gammnuckan!

    SvaraRadera
  2. Gammnucka!!!! Knappast du är i dina bästa år:-) Inga rynkor eller gråa hårstrån, titta på mitt förfall;-)

    Fikan var så lite så:-)

    Hoppas att vi syns snart och att Alex kan vara med oss:-)

    Pöss å kraam

    SvaraRadera