onsdag 10 mars 2010

Fina armband och Nicke nyfiken...







Dom här fina armbanden från www.alexandani.com skulle jag vilja ha..måste undersöka om dom skeppar över till lill-landet Sverige:-)
Nu har jag kollat upp Ludmilla Ondrasek leg läkare, tänkte ringa och boka in en tid för ett till ultraljud...Gissa varför..Japp är såå himla nyfiken igen på vem som ligger i min mage.
Trodde min nyfikenhet hade stillats lite efter vårt första UL. Men näe nu är nyfikenheten back...Tror att jag måste ha något fel, är alltid så himla nyfiken på allt:-)
Men bokar bara tid om jag får ett ok av Peter, han är nog inte lika nyfiken som mig:-) Han är så säker på att det är en liten tjej.
Peter var och hämtade vagnen på Toddler idag och en säljare från Brio var där. Han hade kollat igenom vår vagn så att den såg bra ut, tydligen så var det något mindre fel på tyget på sufletten så vi skulle få ett nytt.
Säljaren hade berättat att Bro Go tydligen var slutsåld neråt i Sverige och att det var väntetid ända in i juli.
Så vi hade nog lite flyt med vagnen både prismässigt och att få den i tid och i rätt färg:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar