fredag 12 mars 2010

Grilla i finvädret

Vilket kanonväder det är idag, ska vara lika fint i helgen JIPPI. Ska göra något olagligt ikväll och grilla med vår lilla hinkgrill på ballisen...:-) Kyckling , en god sallad med mycket feta ost och vitlöksoliver får det bli till middag.
Imorn ska det städas på ballisen och sen står solning på schemat och en bunt med härliga tidningar.
Peter jobbar 06-18 så han är inte hemma, lite trist.
På kvällssidan ska han bjuda över några grabbar och kolla på hockeyn. Jag ska på efterlängtad tjejkväll hos Lotta:-)
Det är Em, Johanna och Joselene som ska dit och sitta och skvallra och vina. Jag och Johanna får dricka dricka och det känns faktiskt väldigt bra:-) Slippa segheten på söndag morgon när man vaknar:-)
Ska bli roligt att jämföra mage med Johanna som ska föda slutet av juni, vi har inte setts på ett tag så hon har nog också vuxit en del sen sist:-)

2 kommentarer:

  1. Sån märkvärdig kula har jag inte....men jag älskar redan den som är i....dvs KICKEN!!!! :o) Ses imorn! Kram

    SvaraRadera
  2. Min är inte heller så jättestor än, men det syns att jag är gravid:-)
    Älskar vår Ralph jag åxå:-) Tänk att man kan älska och längta efter någon som man aldrig har träffat.

    Pöss

    SvaraRadera