fredag 19 mars 2010

Pantertant är jag..




Märks det att jag är shoppingsugen:-) Hittar så mycket fint överallt. Peter kallar mig för pantertant eftersom jag gillar leopard mönster. Men absolut inte som dårarna i Hollywood fruar..En tröja kan vara fin eller en halsduk, inte vara klädd helt i leopard..
Inatt har jag sovit jättedåligt och drömt en massa tok och varit uppe och kissat femtielva gånger. Peter har också sovit dåligt och gått i sömnen. Han har någon tendens att gå upp och kolla på alla sina kepsar som han har upphängda i sovrummet och yra om dom:-)
Idag ska vi ut till Birsta efter jobbet och kolla lite barngrejer, är ju en hel del som vi behöver...trodde inte att det var så mycket..Tur att Ikea har en hel del bra och billiga saker. Har hittat en jättecool spjälsäng till lillen som man sedan kan göra till en växa säng..Men den lär nog kosta en hel del, kanske att Ikea har någon liknande?



3 kommentarer:

  1. Vilken snygg döskalle! Vart finns den?? Lycka till i Birsta! Puss

    SvaraRadera
  2. ha ha ha, fick en bild i huvudet; Du klädd helt i tight leopardmönstrat (a la hollywoodfruar) och magen i vädret, höga klackar och burrigt hår
    ha ha ha ha ha

    SvaraRadera
  3. Vi shoppade inget alls åt bebben kollade mest. Fanns ingen säng som vi fastnade för. Däremot hittade vi ett jättefint skåp som är ett riktigt Therese skåp. När man öppnar upp skåpet är det speglade dörrar och ett fullt stort sminkbord inuti.Vi tänkte ha det i vardagsrummet tills att vi flyttar till något större...då i mina planer i ett dressingroom;-)
    Ja visst är den cool tröjan, kolla in http://www.chique.se

    Hahahah visst skulle jag vara snygg så Carina:-) Kanske ska fundera på att byta look...;-)

    Kraam på er

    SvaraRadera