onsdag 17 mars 2010

Jag vann ett regnskydd!!!



Som jag skrev i ett tidigare inlägg, på Internationella kvinnodagen den 8e mars genomfördes världens största barnsvagnsmarsch. Bakom barnvagnsmarschen stod RFSU och kampanjen Unite for Women som syftar till att stoppa mödradödligheten runt om i världen.
Eftersom det var i Stockholm så var jag bara med i den digitala marschen. Fanns en tävling på familjeliv där man kunde vinna ett regnskydd. Man skulle motivera med max 20 ord varför man ville vinna 1 av 10 exemplar. Det gjorde jag..och jag vann:-) Fick ett vinnarmail idag, trodde aldrig att jag skulle vinna. Har aldrig vunnit något förutom i 7:an då jag vann en kaffekopp på ett Origodisco ( Origo var ungdomsgården där jag hängde på högstadiet ) som jag gav till mamma.
Blev jätteglad!!
Med posten idag kom baby peacen, fanns ingen grön kvar så det blev en grå istället. Blev riktigt nöjd med den grå, så det gör inget att det blev en annan färg.

Ha en bra kväll!!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS !!

    får man vara nyfis på din motiverign ;)

    kram j.

    SvaraRadera
  2. Tack:-) Va ingen speciell motivering, därför blev jag så förvånad att jag vann:-)

    Skrev ungefär: Motivering är att jag bor i Sundsvall och det känns jättetråkigt att jag bara
    Kunde delta via den digitala barnvagnsmarschen

    Kram påre babe

    SvaraRadera